حــرف های عاشقانه مذهــبی

آنچه که از دل برآید////لاجرم بر دل نشیند*حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو اینجا میزارم*

حــرف های عاشقانه مذهــبی

آنچه که از دل برآید////لاجرم بر دل نشیند*حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو اینجا میزارم*

حــرف های عاشقانه مذهــبی

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه .

بنده کربلایی محمد هستم ...
رشته نرم افزار(کاردانی)میخونم...

در این وبم
حرفهای عاشقانه مذهــبی،حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو میزارم.

طبقه بندی موضوعی

بعد از مدتها سلام

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ق.ظ

بعد از مدتها سلام

اتفاقاتی که نباید می افتاد این چندماهه افتاد .

اذیت شدم خیلی.

اما دیگه چیزی که خدا بخواد و تقدیر باشه میگم خدایا شکرت...برام خیلی دعا کنید...

تا پست بعدی .

یا علی

  • یک جامـــانده

نظرات  (۱)

سلام وبتون عالیه فقط چرا آپ نمیکنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی