حــرف های عاشقانه مذهــبی

آنچه که از دل برآید////لاجرم بر دل نشیند*حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو اینجا میزارم*

حــرف های عاشقانه مذهــبی

آنچه که از دل برآید////لاجرم بر دل نشیند*حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو اینجا میزارم*

حــرف های عاشقانه مذهــبی

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه .

بنده کربلایی محمد هستم ...
رشته نرم افزار(کاردانی)میخونم...

در این وبم
حرفهای عاشقانه مذهــبی،حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو میزارم.

طبقه بندی موضوعی

صدایـــــ قلبــــش را بشــــنو...

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ

وقتی زن میگوید.. دلم برایت تنگ شده.... یعنی دوستت دارد.... اگر بگوید دوستت دارد.. یعنی دلش برایت تنگ خواهد.. شد. جمله ی "دلم برات تنگ شده" برای زن عمیق تر از تمام اقیانوس ها ست. فهمیدن زن سخت نیست.... فقط باید صدای ضربان قلبش را شنید..!!!! که عاشقانه می تپد.......نه بی دلیل!!!

  • یک جامـــانده

نظرات  (۳)

سلام
متنتون زیبا بود
  • اطلاعاتی که بهتر است بدانیم
  • سلام بزرگوار. وقت بخیر
    لازم است بگویم وبلاگ جالب و منحصر به فردی دارید تا به حال وبلاگی با این نام و چنین مطالبی ندیده بودم. بنابراین بیشتر مطالبتون را مطالعه کردم و از آنها استفاده بردم. لطفا مطالبتون را ادامه دهید تا به اطلاعات این حقیر و بزرگواران دیگر اضافه شود.
    التماس دعا
    بسیار زیبا 
    خوشحال میشم به منم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام ببخشید که دیر شد.
    وب زیبایی دارید.
    وب های دیگه ی من .

    شیعه عاشق shii.ir
    مرجع مطالب فرهنگی مذهبی   matalbfarhangi.blogsky.com

    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی