حــرف های عاشقانه مذهــبی

آنچه که از دل برآید////لاجرم بر دل نشیند*حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو اینجا میزارم*

حــرف های عاشقانه مذهــبی

آنچه که از دل برآید////لاجرم بر دل نشیند*حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو اینجا میزارم*

حــرف های عاشقانه مذهــبی

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه .

بنده کربلایی محمد هستم ...
رشته نرم افزار(کاردانی)میخونم...

در این وبم
حرفهای عاشقانه مذهــبی،حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو میزارم.

طبقه بندی موضوعی

خــدا رو شکــر که هستــی . . .

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ب.ظ

قهر بودیم..در حال نماز خوندن بود..نمازش که تموم شد هنوز پشت به اونو رو به دریا نشسته بودم..کتاب شعرش و برداشت و شروع کرد به خوندن..با یه لحنه دلنشین...ولی من باز باهاش قهر بودم..!!کتاب و گذاشت کنار بهم نگاه کرد و گفت: "غزل تمام، نمازش تمام،دنیا مات .... سکوت بین من و واژه ها سکونت کرد" باز هم بهش نگاه نکردم..اینبار پرسید: عاشقمی؟؟ سکوت کردم...گفت: "عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز....بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم می کند" دوباره با لبخند پرسید: عاشقمی مگه نه؟؟ گفتم : نههه

گفت:

"لبت نه گوید و پیداست می گوید دلت آری ..

 که اینسان دشمنی یعنی که خیلی دوستم داری"
دیگه نتونستم بهش نگم وجودش چقدر آرامش بخشه...بهش نگاه کردم و از ته دل گفتم:
خدا رو شکر که هستی

  • یک جامـــانده

نظرات  (۲)

  • اطلاعاتی که بهتر است بدانیم
  • سلام بزرگوار. مطالبتون زیبا و فوق العاده بودند
    هم نوشته هایتان را خوندم و هم ازشون در جاهایی استفاده کردم. خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم تشریف بیاورید و با خوندن مطالبم نظر بدهید و در صورت تمایل تبادل لینک کنیم.
    وبتون عااااااالیه لطفا بیشتر مطلب بزارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی