حــرف های عاشقانه مذهــبی

آنچه که از دل برآید////لاجرم بر دل نشیند*حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو اینجا میزارم*

حــرف های عاشقانه مذهــبی

آنچه که از دل برآید////لاجرم بر دل نشیند*حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو اینجا میزارم*

حــرف های عاشقانه مذهــبی

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه .

بنده کربلایی محمد هستم ...
رشته نرم افزار(کاردانی)میخونم...

در این وبم
حرفهای عاشقانه مذهــبی،حرفهای دلم و حرفهای شنیدنی رو میزارم.

طبقه بندی موضوعی

یه شب و من و دوستم . . .

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ

سلام به همه دوستان

دیشب هوا خیلی سرد بود رفته بودم بیرون پیش یکی از صمیمی ترین دوستام

خلاصه منم حالم گرفته بود و اینا بهش گفتم باید بیای خونه ما شام تا هم پیش هم باشیم

هم من از تنهایی در بیام آقا جاتون خالی کلی گفتیم و خندیدیم یه شام  حاضری توپپپپم خودم درست کردم

خیلی چسبید بعدشم کاهو تازه و انار قرمز مثل خون تنتون خوردیم حال داد جاتون خالی دلتون بسوززززه :Dخخخخخخ


راستی  برام خیلی دعا کنین ...

این روزا واقعا محتاجم به دعاتون آخه قراره یه کسایی یه سری جواب ها و کارای خوبی برام کنن ...

ممنونم فعلا یا علی...

  • یک جامـــانده

نظرات  (۳)

سلام.ان شاء الله که همیشه اینطوربهتون خوش بگذره.
ان شاء الله بحق باب الحوائجین حاجت روابشین...

سلام

اول معذرت بابت تاخیر چون من هم یکم کمتر میام نت هم اینکه با گوشی میام و وقتی توی سایت شما کامنت میذارم معمولا یه چیزیش هنگ میکنه و خلاصه دو سه باری اومدم اما ناموفق برگشتم

دوم این وبلاگ هم لینک شد

پاسخ:
سلام لطف کردین شما هم لینک شدین...
به نام خدا
با سلام
امیدوارم هرروز براتون بهتر از دیروز و پر از برکت و موفقیت باشه
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی